afgestemd op uw specifieke vragen.
Klantenonderzoek
Een tevreden klant komt nog eens terug, neemt andere klanten mee en levert een positieve bijdrage aan uw imago. Hoe tevreden en loyaal zijn uw klanten? Klantenonderzoek geeft u het antwoord!
Uw organisatie kan niet zonder tevreden klanten, dat is logisch, maar tegenwoordig gaat de optimale klantbeleving nog een stap verder. Op welke manier kunt u uw klanten blijvend verrassen en meer bieden dan zij verwachten? Hoe blijft u uw klanten een stap voor?
Om te weten wat u moet doen om te verbeteren, te verrassen is klantenonderzoek noodzakelijk. Het geeft u inzicht in de wensen en behoeften van uw klanten die u direct kunt omzetten in concrete verbeteringen. Met tevreden en loyale klanten kunt u overleven en de concurrent een stap voor blijven.
Voorbeelden
EVA kan voor u specifieke informatie verzamelen over:
- Net Promoter Score (NPS) / Customer Effort Score (CES)
- Op welke manier kunt u de loyaliteit en tevredenheid van uw klanten verhogen?
- Wat is volgens de klant uw meerwaarde ten opzichte van de concurrent?
- Welk imago heeft uw organisatie bij uw klanten?
Wat krijgt u?
U krijgt een vragenlijst op maat afgestemd op uw specifieke wensen. Wij stemmen met u af welke onderzoeksmethode (online, telefonisch) het beste bij uw organisatie en klanten past. Na de data-analyse ontvangt u van ons een overzichtelijke rapportage waarin we de tevredenheid helder en bondig in beeld brengen. Zo kunnen de belangrijkste resultaten in een oogopslag worden bekeken en geven we inzicht in de prioriteiten en verbeteracties voor uw organisatie om uw klanten (nog) loyaler te maken.
Klantenpanel
Wilt u periodiek uw klanten over een bepaald relevant onderwerp polsen, dan kunt u een klantenpanel overwegen. EVA kan voor u het klantenpanel opzetten, onderhouden, beheren, korte vragenlijsten ontwikkelen en de resultaten online overzichtelijk rapporteren.
Voor wie voerde EVA dit onderzoek al uit?
  Wilt u meer weten over klantenonderzoek uitgevoerd door EVA?